Julkonsert

Idag hade jag min första fiolkonsert! Mamma, pappa, William och farmor var med och gav mig sitt stöd från publiken.

Här är jag och några av mina jämnåriga fiolkompisar.


Det var i Tempelriddaren, och programmet innehöll, förutom konserten, julgrötslunch med pepparkakor och skumtomtar och sedan två teaterföreställningar; Kajsa Kavat och Kan du vissla Johanna. En massa kultur på en och samma gång alltså!
För er som inte kunde närvara bjuder jag på ett par filmklipp här:

 

 

Sedan när de större barnen skulle spela själva så var vi mer och sjöng. Jag improviserade lite och lade till teckenspråk till första versen. (Bra va dagisfröknarna?)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0