Nu har jag börjat fira sju år!

Hej igen! I år fyller jag år på självaste påskafton! Det tycker jag är lite kul, men jag funderade på det där med att ha kalas den dagen... Det vore ju bättre att ha kalas på en söndag egentligen (så blir det ju mer godis). Så idag, söndagen före påsk, har jag haft barnkalas. Eller rättare sagt - födelsedagsdisco!
 
Vi började med cupcakes som jag och farmor bakat. Och så öppnade jag paket där vid bordet. Det var bland annat Lego Friends, som jag önskat, och så ett par örhängen! (Jag och Siri tog hål i öronen förra helgen!)
 
 
Jag har längtat så länge efter att få ha disco i källaren. Förra året blev jag ju sjuk den dagen jag skulle ha barnkalas, så det blev ju lite halvdant... Men nu äntligen! Mamma och pappa fixade discolampor och dansspellista och jag gjorde biljetter.
 
 
 
 
Det var ganska jobbigt att dansa disco! Det blev lite varmt också, så vi tog en paus och gick ut i det fina vädret. Gustaf, Andreas och Stefan, som varit här i helgen, hade precis satt upp studsmattan och den passade ju väldigt bra att använda. Pappa var lekfarbror och försökte fånga oss när vi var på det svarta. Det blev också ganska jobbigt till slut... Men kul hade vi!
 
 
Snart är det påsk och då ska det firas ännu mer! Vi ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0